|
Turistički plan grada Pule (HR/TAL/NJEM/ENG)
ISBN:
BROJ STRANICA:
UVEZ:
GODINA IZDANJA: 2012.
CIJENA: 40,00 kn
INTERNET CIJENA: 40,00 kn
SAŽETAK
- izrađen na temelju posljednjih geo-foto i satelitskih snimaka, kao i svih starijih planova (isključivo poradi izbjegavanja pogrešaka);
- navedene sve ulice (na svim ostalim planovima većina uspona i manjih uličica nisu navedeni – poradi nedostatka mjesta, preklapanja s piktogramima ili kojeg god razloga, nije bitno – u našem planu su sve);
- nazivi su u potpunosti osuvremenjeni (zaključno s onima koji su usvojeni tijekom 2011. godine – poput Poljane Mate Balote ili Parka Vlade Gotovca);
- uz nazive ulica, trgova, prolaza i uspona navedeni su i svi važniji toponimi (uključujući i one morske);
- sam plan izveden je minimalistički, naglašavajući bitno s jasnom distinkcijom kolora, no koji su opet međusobno komplementarni;
- ucrtane su i utvrde, te također i imenovane;
- plan, bez reklama i sličnoga sadržaja koji naružuje i otežava pristup materijalu (no, s druge strane, financijski olakšava posao izdavaču) obogaćen je s potpunim i «up-to-date» četverojezičnim popisom (koji uključuje adrese i brojeve telefona):
- kulturno-povijesnih znamenitosti;
- muzeja;
- galerija;
- kazališta;
- kino;
- važnijih telefonskih brojeva;
- hotela;
- turističkih naselja;
- kampova;
- hostela;
- marina;
- turističkih i putničkih agencija;
- restorana;
- pizzeria i spaghetteria;
- rent-a-car službi;
- auto servisa;
- veterinara;
- ljekarni;
- manjinskih zajednica (vjerojatno jedinstveno na planetarnoj razini, a poradi uvažavanja pulskoga bogatstva, što je razvidno iz obima samoga popisa, etničkim i nacionalnim manjinama);
- prisutni su i opći podatci o samome gradu (površina, nadmorska visina, stanovništvo, poštanski broj, pozivni broj, autooznaka, službena internetska stranica te slikovno prikazani službeni grb i zastava grada Pula);
- na poleđini plana veliko je uvećanje centra grada s označenim kulturno-povijesnim znamenitostima koje su u posebnome odjeljku (također na poleđini) obrađene slikovnim prilozima (kolor fotografijama) i tekstom (200 do 400 slovnih znakova, četverojezično, za svaku posebice) – što samome planu daje izvjesnu «snagu» maloga turističkog vodiča;
|